de-autospecialist

Full service multimerk autobedrijf

 03 780 34 20

Bedankt lieve klanten voor jullie toffe “tevreden” berichtjes, jullie complimenten doen ons soms wat blozen. Bedankt ook lieve klanten voor jullie soms “ontevreden” berichtjes, ze houden ons scherp om onze processen voortdurend te verbeteren.  Een tevreden wagen, daar gaan wij immers voor…

Laat ook uw ervaring na:

Getuigenissen van onze klanten:

heel tevreden over de dienst

van der gucht elisabeth, 16/09/2016

Telkens ben ik heel tevreden over de snelle, correcte en eerlijke en gemoedelijke bediening, Eddy weet dat wel! En als ik even moet wachten is die koffie welgekomen

Marijke Meersman, 14/09/2016

Correcte service, vriendelijk onthaal Juiste prijs volgens de werkzaamheden. De juiste werkplaats vor Uw wagen

Dani, 26/08/2016

Correcte en snelle service met zoals steeds vriendelijke afhandeling Spijtig genoeg stond op de factuur 'ruitenwisservloeistof' aangerekend terwijl we die de avond ervoor nog net hadden bijgevuld... Reactie Jo Vermeiren: Dag Wendy, dit is een issue dat geregeld eens terugkomt maar voor ons moeilijk te vermijden is. Ik tracht even te verduidelijken. Het ruitensproeiervloeistofreservoir zit diep beneden gemonteerd en tijdens het onderhoud wordt eerst een sterk geconcentreerd product ingedaan dat daarna wordt aangelengd met kraantjeswater. Af en toe stellen we inderdaad vast dat er nauwelijks nog water aan toe te voegen is. Nu zouden we voor het bijvullen kunnen peilen of eerst water toevoegen om het niveau te bepalen om vervolgens te kiezen of we al dan niet het concentraat toevoegen. Blijft echter de moeilijkheid dat we niet kunnen inschatten wat er precies in zit. Als er kraantjeswater in zit, dan moet het zeker aangelengd worden met een concentraat, als er al een reinigingsmiddel in zit, dan is het inderdaad overbodig. De enige mogelijkheid is dus dat de klant aan Eddy meldt dat er geen ruitensproeiervloeistof dient toegevoegd te worden en ik stel voor dat je dit voortaan even doorgeeft al je je wagen binnenbrengt. Ik noteer wel in ons systeem dat we bij de eerstvolgende keer dit bedrag in mindering brengen. Voil

Wendy marin, 23/08/2016

Vriendelijk onthaal, snelle service & correcte prijs, bovendien makkelijk en snel een afspraak kunnen regelen.

K Andries, 17/08/2016

Snelle service, verwittiging via telefoon voor eventuele grotere 'mankementen'.. Prima !

D'Hondt Rita, 17/08/2016

Steeds een vriendelijk onthaal, een prima service,om nog maar te zwijgen van de prijs, in veel garages zou men voor hetzelfde veel maar betalen, en dit steeds in overleg met de klant.Wij zijn al veel jaren heel tevreden klanten en zeggen dit met alle plezier voort aan familie en kennissen, we zijn er van overtuigd dat als ze de stap wagen nooit meer weg willen bij jullie. En het grote pluspunt is dat ze met alle merken bij jullie terecht kunnen, en op dezelfde klantvriendelijke manier terecht kunnen, dat heeft onze zoon ook kunnen ervaren. Dus niet twijfelen, maar doen.

De Belie Johan, 16/08/2016

Zoals altijd correct en in orde!!!

Van de Catsye Patricia, 16/08/2016

Correcte en vriendelijke bediening bij ontvangst en afhandeling van eventuele schade of problemen . Tevreden klant.

Oswald. Lyssens, 15/08/2016

Alles prima! Goede service!

Sylvia Heirbaut, 14/08/2016

Zoals het hier steeds gaat was ik zeer tevreden over de afhandeling aan het onthaal. De koffie was lekker, maar misschien nog een (fris)drank automaat bij plaatsen. Toen ik de volgende dag naar de radio wilde luisteren had ik geen goed ontvangst. een dag later zag ik dat mijn antenne niet meer op mijn wagen stond. Even terug angs de garage, blijkbaar hadden ze hem er afgedraaid om de auto door de wasstraat te rijden, en zoals dat kan gebeuren vergeten terug er op te vijzen. Dus even aan het onthaal mijn verhaal gedaan, waarna hij direct is gaan kijken de antene heeft gevonden en er direct weer heeft opgedraaid. Ik zet dit bewust bij het vakje tevreden en niet bij ontvevreden, omdat zo iets bij iedereen kan gebeuren, het gaat er over hoe het wordt opgelost => dus voor mij prima

Jan Bekaert, 14/08/2016

Zeer tevreden, vriendelijk onthaal, snelle en goede service, blij met jullie! Van harte en vriendelijke groeten, Christa

Aerts Christa, 13/08/2016

Snelle service, ik werd vriendelijk en correct verder geholpen. Aangename wachtkamer. Correcte prijs.

Annemie De Baere, 13/08/2016

Vriendelijke mensen, snelle en uitstekende service!

Rani Wydooghe, 13/08/2016

ik ben tevreden maar een onderhoud mag geen 1 3/4 u duren. in mijn andere garage ben ik op een uur buiten

joris vermeulen, 13/08/2016

Mijn laatste ervaring met jullie was een topper op vlak van klantvriendelijkheid! Dit was een schoolvoorbeeld van het begrip "klantenbinding". Chapeau!

Gert Janssens , 04/08/2016

Goede en professionele service. Klantgericht en vriendelijk tegen een betaalbare prijs. Gewoon we super!!!

Arwin van Herel, 04/08/2016

Gedienstig, correct, vriendelijk ! Prima service en kwaliteit. Ik ben een nieuwe klant met twee wagens ( Mercedes en Chrysler ), en heb de zaak van vertrouwen gevonden. Mij heb je er zeker bij als klant !

Patrick De Saegher, 02/08/2016

wij kunnen niet beter bedient worden. toffe bediening zeer tevreden.

verbuyst, 02/08/2016

Zoals reeds jaren was ik weer zeer tevreden, zowel over de vriendelijkheid als de kwaliteit. Hartelijk dank !

Katrien Thoen, 02/08/2016

Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorm tevreden ben over: het vriendelijk onthaal, de suppervlugge service en ook de goedkoopste oplossing. Ik maak reclame voor jullie.

nicole van bunder, 01/08/2016

Vlugge, vriendelijke en correcte service.

dirk hennebel, 01/08/2016

Zoals steeds ben ik zeer tevreden, zowel het bij onthaal door Eddy als de fantastische mekaniekers die er voor zorgen dat mijn toyota's. mij nooit in de steek laten.

Stoop Guido, 01/08/2016

prima service met correcte en eerlijke prijs

De Bock, 01/08/2016

Al meer dan 20 jaar zeer tevreden over het ganse team ...

De loose dona, 01/08/2016

Sterke prijs kwaliteit verhouding

Bj, 01/08/2016

topservice, goede prijzen, al meer dan 20 jaar tevreden klant ;-)

Philippe Van Landeghem, 01/08/2016

van alle garages ben ik bij jullie het best geholpen.Prijs, kwaliteit en service gewoonweg super.Je hebt er een vaste klant bij

Poppe Ward, 12/07/2016

ik ben heel lang tevreden en dat zal blijven

vael ronan, 08/07/2016

heel tevreden, zoals altijd, tot nu toe houden zo

Tanja Nijs, 07/07/2016

Vriendelijk onthaal. Vlugge en correcte afhandeling.

dirk hennebel, 06/07/2016

Tevreden over de hele lijn. Doe zo verder.

Maes Frans, 06/07/2016

alles in orde

Briessinck William, 06/07/2016

Zoals steeds heel tevreden over de service !

Freddy Van Landeghem, 26/06/2016

Ik ben over de hele lijn zeer tevreden .ik heb geen opmerkingen .

Stoop Maggy, 26/06/2016

tevreden

Van Hoof, 25/06/2016

Ik ben al jaren een zeer tevreden klant, altijd correct, een goede vlotte service, zeer vriendelijke mensen en prijslijk als ik jaarlijks onderhoud doe!!

Pera Vinck, 25/06/2016

Super tevreden over mijn 5 jarige Yaris en jullie auto onderhoud.

Hermine Van Meirvenne, 25/06/2016

Zeer tevreden en goede service. Uitleg over het gene dat gedaan is met het onderhoud van de wagen.

Stijn, 24/06/2016

BESTE MENSEN IK BEN TEVREDEN

davit avlokhovi, 24/06/2016

gewoon tevreden

Francken, 24/06/2016

Al jaren klant..al jaren zeer tevreden !!...

Luc Goeman, 24/06/2016

Zeer flexibel in de afspraken en ondanks extra vervangingen toch nog snel en vriendelijk bediend. Dankjewel Autospecialist.

Marc Van den Broeck, 24/06/2016

Heel tevreden. Heb onverwachts gebeld en ik mocht direct afkomen.

Stuer Mireille, 24/06/2016

Tevreden.Soepelheid in het bepalen van een afspraak voor onderhoud. Geen verdere opmerkingen.

Van Praet, 24/06/2016

men geeft voldoende info en behulpzaam

Vermassen, 24/06/2016

Super tevreden!!

Van Buijnderen, 19/06/2016

Na jaarlijkse controle terug vlot door de keuring met onze Yaris van het jaar 2000 dank zij de goede zorg van De Autospecialist

Piet De Maertelaere, 12/06/2016

zeer tevreden!

olimpia, 11/06/2016

Perfecte afspraak en organisatie.Alweer!

Alex Verschueren, 10/06/2016

JA HEEL TEVREDEN VRIENDELIJK BEHULPZAAM DUS JA TEVREDEN

Tempels marie-jeanne, 10/06/2016

Geen opmerking alles verliep vlot en was blij dat het probleem (door een rode kruis sticker veroorzaakt) zonder al te veel erg werd opgelost. Zeer vriendelijk en correcte factuur en uitleg.

BERT DE BORREL, 10/06/2016

Snelle service en steeds vriendelijk onthaal! Tijdens het wachten kan je genieten van een gratis kopje koffie.

Friedl, 10/06/2016

Reeds 11 jaar zeer tevreden.

Peeters Peter, 10/06/2016

Goede uitleg en onderhandeling verkoop aankoop wagen met collega Ingeborg.,

Janssens Norbert, 10/06/2016

Perfecte opvolging door onthaal werkplaats!

Dirk De Nil, 10/06/2016

Correcte behandeling, zeer tevreden

ANDRE A VAN GOETHEM, 10/06/2016

Een stuk goedkoper dan bij de merkenverdeler en zoals afgesproken een vlotte service en gedienstig . Zeker zo verder doen .

Benny Rosiers, 09/06/2016

Al jaren zeer tevreden zowel van onderhoud als van afspraken en personeel

Raymond Goovaerts, 09/06/2016

Heel te vrede kunnen ons geen betere garage wensen Goed 30jaar in deze garage Super goed en vriendelijk! En bij wachten een koffie-ke en krantje,meer moet dat niet zijn En afspraak altijd ok

Andre , 09/06/2016

Ik ben daar altijd tevreden, daarom kom ik er steeds terug. Correcte prijzen en nooit geen van die onverwachte verrassingen.

Marc De Lange, 08/06/2016

Super!Zeer behulpzaam, snelle service!

Neels , 10/05/2016

zeer tevreden,op't gemakske eerst eens rond snuisteren tussen de wagens in de showroom dan een theeke en een stripboekske in de zetelkes en voor ge er erg in hebt komen ze zeggen dat het onderhoud is gebeurt.zeker voor herhaling vatbaar

van landeghem filip, 10/05/2016

S'morgens gebeld,mocht onmiddellijk langs komen.Meer als redelijke wachttijd.Aangename zithoek en redelijke prijs.Dus prima service.

SPELEMAN FRANCOIS, 10/05/2016

Oplossing voor probleem gevonden, ondanks weinig voor de hand liggende oorzaak. Goede uitleg bij ophalen wagen en factuur

Mattheyssen serge, 10/05/2016

Zeer tevreden .Vriendelijk en correct onthaal.Correcte prijzen.

Erik De Winne, 10/05/2016

Zoals altijd zijn wij heel tevreden klanten, waarvoor onze oprechte dank en voor de uitstekende service en klantvriendelijkheid.

De Belie Johan, 05/05/2016

Zeer tevreden!

Verdoorent, 26/04/2016

Prima service!Voor iedere autobestuurder een aanrader.En tenminste een eerlijke in prijzen en uurloon.

Van Akendoven Frank, 25/04/2016

Snelle service, koffietje terwijl je wacht. Zeer ok!

Pieter De Geest, 25/04/2016

Geen opmerkingen, alles was weer prima in orde, vervangwagen enzo, vriendelijk onthaal, de nodige uitleg, enz. Ben al jaren een tevreden klant!

LAMBRECHT Nancy, 24/04/2016

Heel tevreden, deskundige uitleg van de uitgevoerde werken/herstellingen. Comfortabele zithoek tijdens wachten.

MATTHEIJSSEN SERGE, 24/04/2016

Ik ben zeer tevreden. Iedereen is vriendelijk , behulpzaam en een zeer correcte ingesteldheid. Opmerkingen aan het voertuig dat buiten normaal onderhoud valt worden steeds medegedeeld en na toestemming klant in orde gebracht. Dus nooit onverwachte hoge rekening waar men niet van op de hoogte is, heb dit elders al anders meegemaakt. Eerlijke en correcte mensen.

Van gestel raphael, 24/04/2016

Zeer tevreden en betaalbaar !!

Poort M, 23/04/2016

Ik ben zeker tevreden over de vriendelijk en de service van zaken bij de Autospecialist.

Lucien Van Cauteren, 15/04/2016

Ontvangst en vriendelijkheid zijn prachtig! De zithoek en de koffie doen het wachten vergeten. De wagen was ok. Mijn piepende remmen werden nagezien, maar ze piepen nog steeds. Dat is dan het enige negatieve, als je dat al negatief mag noemen.

Jan van Gulck, 15/04/2016

Zeer tevreden over de service en dit vanaf het onthaal tot en met de mekaniekers. Al jaren een zeer tevreden klant, doe zo verder.

Van Handenhoven William, 14/04/2016

Het groot onderhoud van mijn wagen werd correct volgens de afspraken uitgevoerd.

De Witte Etienne, 14/04/2016

Een zeer tevreden klant. Alle herstellingen zeer goed uitgevoerd. Correcte informatie. Prima onthaal.

Roels Michel, 14/04/2016

Goede en vriendelijke service , vooral aanspreekbaar!!Guido bedankt voor het oplossen en afwerken van mijn sleutelprobleem ,knap gedaan . Groeten aan het ganse team. Verwilghen Eric , 14/04/2016

Verwilghen Eric, 14/04/2016

Ben reeds jaren klant bij de garage. Fijne medewerkers en een gevoel dat je klant bent en geen nummer. Feeling home

VAN ACKER Jean Paul, 14/04/2016

Zeer tevreden, vriendelijke ontvangst en correcte opvolging. De mij beloofde offerte voor verdere herstelling van wat carrosserieschade en een koplampsproeier heb ik ook netjes ontvangen op het afgesproken tijdstip. Dus een heel goede ervaring, ze hebben er een nieuwe klant bij !

Gert Van Gestel, 14/04/2016

Wagen snel en goed hersteld: olielek en kapotte uitlaat. Wel een beetje geschrokken van de kostprijs. Dit had men op voorhand even kunnen zeggen.

Gauwloos, 30/03/2016

Ben reeds meer dan 15 jaar tevreden! Topteam! Vooral pluim voor Eddy van de ontvangst.... Mag ook eens gezegd worden.

Rudi, 24/03/2016

vriendelijkheid, stiptheid, vakkundigheid en verantwoorde uitleg op factuur sieren het bedrijf !! Dikke chapeau !!!!

COOLS VALENTINE, 23/03/2016

Zeer tevreden. Altijd alles tip top in orde.

Ingrid De Cock, 23/03/2016

onlangs op onderhoud geweest met mijn Subaru Outback. 165.000km en nul kosten. prima wagen, degelijke chauffeur en het belangrijkste...een heel goede garageteam en dat al jaren !

Thomas Van de Velde, 23/03/2016

Vlotte service en ontvangst.

Yves Van Gansen, 23/03/2016

Zeer vriendelijk!! Correct!! En zeer snelle service

Huyghe Shana, 23/03/2016

Al wat jaren bij jullie, ... en steeds zeer tevreden!

Luc Goeman, 23/03/2016

Goede snelle service. Prima communicatie omdat de auto een dag langer in de garage moest blijven. Zeer tevreden. Ondanks dat de vervangwagen gratis is, was hij erg vuil zowel binnen als buiten. Antwoord Jo Vermeiren: Rob, bedankt voor je feedback. Onze vervangwagens worden vaak voor erg kort gebruik meegegeven waardoor we niet altijd 100% netheid kunnen garanderen. Mede door jouw opmerking hebben we beslist om alle vervangwagens voortaan iedere zaterdag grondig onder handen te nemen.

Rob van de Velde, 23/03/2016

Prima service,niks op aan te merken!

Van Akendoven, 23/03/2016

Deuk in deur gemaakt en proper gekuist terug gekregen. Dankjewel

Vansegbroeck Kristel, 22/03/2016

Ik heb ervaren dat men vriendelijk, stipt en eerlijk is tegenover de klant. Op gebied van prijs kwaliteit ben ik ook heel tevreden. Werner 22-03-2016...Geen opmerking

Werner Van Overtvelt, 22/03/2016

's avonds auto naar garage gesleept door VAB. Andere dag al hersteld. Fantastische service.

Philip, 13/03/2016

bij aankoop nieuwe wagen al dik tevreden,nu een bestelling van een reservewiel genomen,prijs gunstig,kwalitiet ok,vlotte en vriendelijke service.....bedankt....... voor mijn verdere nazichten zien ze mij zeker terug

Peter, 11/03/2016

vriendelijke en correcte service

rik allaert, 09/03/2016

Top!

Ina Van Hul, 08/03/2016

Mijn Previa met meer dan 12 jaar trouwe dienst is alweer probleemloos door de keuring gereden, de lichten werden preventief even gepolijst op initiatief van de garage. Dat heet nu service zie...

Peter Carmeliet, 07/03/2016

Ik deelde via mail mijn opmerkingen mee en bij het groot onderhoud van mijn auto is daar rekening mee gehouden. Als mijn auto klaar was, overliepen wij de factuur, kreeg een duidelijke uitleg en kon ik ze al meenemen en snel betalen. Zelfs op zaterdag is het aanwezige personeel vriendelijk en behulpzaam!

Van Hoorick Marleen, 02/03/2016

onze auto kon vlug binnen voor het onderhoud. En zonder problemen een vervangwagen.

De Brabandt Bart, 01/03/2016

Een tevreden klant, zeer goeie service, onthaal, uitleg en vakkennis. Mijn 14 jaar oude Toyota kan terug bollen :-)

Erwin De Coninck, 01/03/2016

Gewoon tevreden. Vriendelijk onthaal en uitsluitend doen wat gevraagd is. Goede informatie vooraf en erna. Snelle afspraak en uitvoering.

Willy Schottey, 01/03/2016

Ik ben heel tevreden over de werking van jullie team, de aanpak vooraf, juiste diagnose en dito offerte, de service en het persoonlijk contact aan de balie alsook de dienst na verkoop, misschien tot vervelens toe " Jo, proficiat en doe zo voort. "

Magda De Maeyer, 01/03/2016

ja , tevreden, de mechanicien heeft dat goed gedaan moet nog wat meer ervaring opdoen maar dat hebben wel allemaal als beginner meegemaakt! bedankt aan alle betrokken medewerkers

simnonne verwimp, 29/02/2016

Ik werd onmiddellijk geholpen na een defect opgelopen te hebben in de autokeuring. Een perfecte en vriendelijke service.

Strobbe Wilfried, 29/02/2016

Super service. Altijd snel geholpen.

Van Loo Gino, 29/02/2016

Zeer vriendelijk en gemoedelijk onthaal ,stipt op de afspraak, Correcte Prijzen Luc De Maere, 29/02/2016

De Maere Luc, 29/02/2016

Onderhoud uitgevoerd volgens afspraak, stipt en correct. Zoals steeds, niet anders zoals in de Toyota days.

PENNEMAN KAREL, 17/02/2016

Klein onderhoud en nazicht autokeuring : piece of cake.

Gino De Paep, 16/02/2016

super service en steeds heel vriendelijk

Els De Paepe, 15/02/2016

Correcte service zoals we al jaren gewoon zijn !

Tilly Van Eynde, 14/02/2016

Zeer goede service en chapeau voor Eddy.

rik allaert, 13/02/2016

Enkel en alleen (zoals altijd) niks dan positiefs. Doe zo voort !

Lief De Blende, 13/02/2016

Al 8 jaar heb ik een Toyota Avensis en ben nog steeds tevreden over de wagen en de service van de garage. Heb onlangs nog een Fiat 500 gekocht voor mijn echtgenote bij de Autospecialist. Bij hen voelen wij ons thuis en niet als een nummer maar wel als een klant.

Heyndrickx John, 13/02/2016

Super vriendelijk.Prima service.Heel tevreden

Eeckelaert Martine, 13/02/2016

Zeer tevreden, scherpe prijzen een zeer vriendelijk onthaal.

Van der Kelen Francine, 08/02/2016

Superservice! Met extra vermelding voor Eddy ;)

Jeremy Van Broeck, 07/02/2016

We zijn al vele jaren tevreden over de excellente service. Nu nog steeds zeer professionele aanpak. De naam maakt (Vitesse of Autospecialist)maakt niet veel uit. Het is de service dat telt. Wijn bij julie gebleven omwille van de uitstekende service. Professioneel team !!!

Lieve Van de Vyver, 06/02/2016

Ik kom op onderhoud met een Toyota en de vakkennis over Toyota blijft er bij het personeel inzitten. Ik werd, zoals voordien, goed bediend en geholpen. Een afspraak maken ging vlot. Allemaal prima. Ik vind dat alle garages te duur zijn voor onderhoud, ook bv Midas of anderen. De autospecialist is op deze regel geen uitzondering maar ik geef op dit moment liever bij jullie een bepaald bedrag uit dan ergens anders. Ik heb meer vertrouwen in de autospecialist dan in andere garages op dit moment.

Ignace Heymans, 06/02/2016

Na al 25 jaar nog altijd super! Proficiat voor het hele team!

christiane bruylant, 06/02/2016

Correcte prijs, duidelijke uitleg van de factuur door den Eddy, professionele aanpak, goede kennis van hoe, wat en waarom van de auto en auto-mechanica, in dringende gevallen wordt er tijd vrij gemaakt... ben zeer tevreden. AKKAD Jamal

AKKAD Jamal, 01/02/2016

persoonlijke aanpak , met kennis van zaken , mogelijkheid tot betreden werkplaats ook leuk idee . goede koffie . Correcte prijs .

Frank Mariman, 01/02/2016

Ben zeer tevreden over het laatste onderhoud en de herstelling van koud starten met, soms, grijze rook! Merciekes om me eerst te bellen alvorens het onderdeel dat stuk was te vervangen. (ERG klep) Onze Avensis rijdt nu terug erg vlot en soepel. Zoals steeds zijn wij weer tevreden klanten. Vitesse of De Autospecialist de naam maakt niet uit, 't is de service die telt!!! Bedankt Edwin

Edwin De Roover, 01/02/2016

We zijn al jaren tevreden over service en onthaal en voor de goede uitleg van Eddy over factuur

Haentjens marita , 31/01/2016

Tevreden! Van de service en de factuurprijs.

ottermans jos, 31/01/2016

Zeer tevreden, betreft eerlijkheid, service, onthaal, uitleg en vakkundigheid !!

ROELANDT MAURICE, 30/01/2016

alles naar wens,zeer goede service.

verbeken (all keep bvba), 30/01/2016

Ik ben zeer tevreden van jullie service en vriendelijkheid.Jos Van Nimmen.30/01/2016

Van Nimmen Jozef, 30/01/2016

Steeds zeer vriendelijk en een duidelijke uitleg over de te betalen factuur.

Reynaert Marc, 29/01/2016

vrij tevreden, steeds enorm vriendelijk en deskundige uitleg Niet altijd een vervangwagen beschikbaar, wat zeer jammerlijk is voor mijn job. Ook niet altijd de goedkoopste, offertes bij andere bedrijven zijn soms goedkoper.

david rombaut, 27/01/2016

Nog steeds zoals vroeger : vriendelijke bediening, correcte service, goede communicatie. Ik ben al vele jaren een tevreden klant !

Van Drom Kris, 27/01/2016

erg tevreden zoals altijd

Soetens Geert Baetens Geertrui, 26/01/2016

Ook wanneer je tweedehands een wagen via het internet wil aankopen kan men bij De Autospecialist terecht voor eerlijke en betrouwbare informatie. Ook hier denkt men mee met de noden/wensen van de klant. Bedankt hiervoor !

Johan Stevens, 25/01/2016

Zeer vlotte service, zeer vriendelijke mensen. Duidelijke omschrijving wat er aan je auto gedaan is. Top!

Guy Van de Steene, 25/01/2016

heel tevreden over alles

conny van overloop , 25/01/2016

Reeds meer dan 25 jaar klant en nog steeds dik tevreden. Steeds klantvriendelijk met enorme inzet van iedereen bij de autospecialist. Marc Weyn 25/01/2016

Marc Weyn, 25/01/2016

De kapotte koplamp werd snel vervangen, zonder problemen.

Patrick Van Cleemput, 25/01/2016

Tot nu toe ben ik zeer tevreden over jullie service. Ik ben er altijd vriendelijk ontvangen en ik heb de indruk dat er in de werkplaats op een professionele manier gewerkt wordt.

Ren, 25/01/2016

De afspraken zijn correct. Het onderhoud met eventuele herstellingen of vervangstukken zijn qua prijs en kwaliteit dik in orde.

Sammels ren, 25/01/2016

tevreden, over het vervangen van de remblokken werd niet gecommuniceerd maar als dat moet gebeuren moet dat gewoon. Remmen zijn belangrijk h

Hilde Dhooghe, 21/01/2016

Ik ben allang een klant en heel teverden over jullie service, onthaal en uitleg !

Nancy Lambrecht, 17/01/2016

wel tevreden doch bij ons eerste bezoek aan de schouwing kregen wij te horen dat de schokdemper links dient vervangen te worden. Eigenlijk is dit dan toch wel spijtig dat we onmiddellijke onkosten hebben na aankoop van dit voertuig. Verder zijn we wel tevreden zijn trouwens reeds meer dan 20 jaar klant groetjes chris en veerle

chris demeuricy, 17/01/2016

service was goed,extra kosten werden goed uitgelegd en op voorhand besproken. prijs viel mee en de betalingsovereenkomst is ook ok.Doe zo voort en de volgende auto komt ook van daar.

marc maes, 16/01/2016

Geachte, ik ben uiteraard heel tevreden, direct werd ik geholpen en heel vriendelijke bediening !! Mvg, Van Uytvanck Jan

Van Uytvanck Jan, 13/01/2016

Heel goede servies!

leen heyrman, 13/01/2016

Auto binnen gedaan voor onderhoud, kleine herstelling en schouwing. Afspraak snel gemaakt. Vervangwagen ter beschikking. SMS als ik de auto mag afhalen. Uitleg over factuur. Correcte prijzen..... M.a.w. perfect en vriendelijk en ze zetten er 'vitesse' achter :-)

Duymelinck Philip, 13/01/2016

correcte service!

jo van mele, 13/01/2016

goed onthaal ,luisterend oor ,goede service,vermijden van onnodige kosten,gelukkig nog een garage voor onderhoud subaru chris

de vliegher chris, 13/01/2016

Steeds tevreden correcte service. AANRADER !!!

Hendrickx Patrick, 13/01/2016

Prima service en heel vriendelijk.Heel tevreden

Eeckelaert Martine, 13/01/2016

Wagentje met al heel wat jaren, toch reed het terug als nieuw na laatste servicebeurt.

Tony Van den Eynde, 13/01/2016

Heel tevreden. Voor mijn mag de bestaande reclame worden overplakt met een sticker van De Autospecialist.

Freddy Van Landeghem, 03/01/2016

Vriendelijke en belangrijk, correcte en eerlijke service. Telefoontje alvorens bijkomend onvoorzien onderhoud uit te voeren. Ga wel akkoord met opmerking van Sarah Depuydt ivm ongevraagde autoreclame. Ons stoort het niet echt maar zoiets dient wel eerst gevraagd te worden. Voor de rest niks dan lof, houden zo !!

Vergauwen Thierry, 03/01/2016

Ik ben supergoed geholpen, olielek opgelost en ik kan weer verder met mijn auto van 10 jaar oud, bedankt! Allemaal h

Ivens Katleen, 31/12/2015

Dex Sint-Niklaas op zoek naar een nieuwe wagen bij de concurrentie opdringerig tot en met. Maar bij dex luisterend naar je wens en zonder opdringerigheid uitleg van A tot Z door ingeborg. Onze wagen aangekocht bij Dex onwille van de goede prijs een het vriendelijk onthaal en de zeer goede uitleg. Vandaag onze wagen afgehaald Ingeborg en Jo bedankt voor de service die wij bij jullie al hebben ervaren. wij vertellen ons positief verhaal verder.

ronny, 30/12/2015

tevreden

Annie Burm, 24/12/2015

goede service maar we vinden het eigenlijk vervelend dat er ongevraagd op de auto reclame voor de autospecialist wordt aangebracht... en vooral omdat dit zonder overleg gebeurt Antwoord Jo Vermeiren: Dag Sarah, we trachten op deze manier ons bedrijf iets meer bekendheid te geven, maar je hebt gelijk: dit behoort vooraf gevraagd te worden en we zullen er dan ook voortaan op (proberen) letten. Indien jij deze reclame liever niet hebt, zullen we die dan ook verwijderen als je nog eens langskomt. Bedankt voor je feedback !

sarah depuydt, 24/12/2015

Ik werd goed geholpen, zoals vroeger ook het geval was.

Gino De Paep, 23/12/2015

Inderdaad zijn wij zeer tevreden, geen opmerkingen

Engels - De Rycke, 23/12/2015

- Je maakt een telefonische afspraak en je wordt op die dag en uur ook bediend. - Men is vriendelijk en beleefd - Je factuur wordt duidelijk uitgelegd. - Men probeert in sommige gevallen de kosten te beperken neen

nicole van bunder, 22/12/2015

Zeer vriendelijk en correct.

Annelies De Lille, 22/12/2015

Wederom tevreden klant ;)

Johan Schelkens, 22/12/2015

Zeer vriendelijk onthaal.Snelle, professioneel en goede service.

Annemie smet, 22/12/2015

Zoals altijd zeer correct en aangenaam.

Johan Koppen, 22/12/2015

Ik kwam onverwacht de garage binnen voor een defect waarvan ik dacht ermee in panne vallen. Ik werd vriendelijk ontvangen en direct tussen de bestaande planning gelast. Bedankt voor de flexibiliteit.

Strobbe Wilfried, 22/12/2015

Onderhoud volledig volgens het boekje verlopen. Rond onvoorziene meer werken (riemschijven) werd duidelijk en volledig gecommuniceerd.

Wilfried De Malsche, 22/12/2015

Wij wat hadden jullie gedacht? Zij super te vreden met onze garage,en hoe ze alles oplossen, Na een uurtje gebeld en mochten al komen met onze auto voor band te maken.Dus uiteraard zeer zeer te vreden, Ik moet niet meer komen naar de garage Nu komt mijn man zeer graag zelf! Hoplijk rijden wij in geen nagels meer??

Vercauteren Andre -Heirbaut Rita, 22/12/2015

Goede service en vriendelijk personeel. ik ben zeer tevreden.

Mertens Dirk, 07/12/2015

Zoals altijd correct en vriendelijk!

De Geest Thomas, 04/12/2015

Topservice, zelfs op zondag ! Geen probleem om ons zelfs op zondag een vervangwagen te bezorgen. Proficiat aan het ganse team voor de steun en service !

Stevens Johan, 03/12/2015

ik heb eigenlijk geen opmerkingen

Stuer Johan, 02/12/2015

ik ben zeker tevreden, en de uitleg wat er al gedaan is in het nazicht

vanhoutte, 02/12/2015

Ik ben goed en snel geholpen met mijn platte band. Prijs ook netjes. Ik heb een mooie offerte ontvangen en onderhoud van mijn Toyota Yaris voortaan bij jullie.

Fenneke Immerzeel, 02/12/2015

Vriendelijk en correct - meer moet dat niet zijn.

Henri Horemans, 02/12/2015

Ook nu weer tevreden over het onderhoud ... Auto werd klaargemaakt voor de winter en ik ben met een glimmende auto weer naar huis gereden dank zij het nieuwe initiatief van de carwash. Ik ben er blij mee en ik ben vooral super blij met het bandenhotel. 't Voelt goed bij een dynamische garage klant te zijn!

Chris Van Duyse, 02/12/2015

Tevreden over mijn SUBARU Forester maar ontgoocheld door de houding van Subaru Belgi

Peter Cnudde, 02/12/2015

ik ben zeer tevreden met de service hebben mij direct geholpen met de problemen daarvoor bedankt.

verstrepen dirk, 02/12/2015

natuurlijk zoals ALTIJD zeer tevreden :-)

Els Van Lombergen, 01/12/2015

Vriendelijk, accuraat, kortom topservice. Jo, Eddie en co, dank voor uw inzet voor uw klanten

Eddie en Grace Van Acker, 29/11/2015

Op enkele weken 3x in garage geweest: - gepland onderhoud Landcruiser op 150000 km - noodzakelijke herstelling (roulement aan een wiel) - ongewenst en ongepland...vervanging distributieriem, blijkbaar vergeten te vervangen bij eerste gepland onderhoud Antwoord van Jo Vermeiren: Hallo, uiteraard is het niet prettig om geconfronteerd te worden met onverwachte kosten, zoals het vervangen van het roulement van uw wagen. Ik veronderstel echter dat uw ontevredenheid eerder groeit uit het feit dat u een 3de keer heeft moeten terugkomen voor het vervangen van uw distributieriem. Hiervoor graag de volgende duiding: Op iedere Toyota wordt de distributieriem vervangen op 105.000km, met uitzondering van de Hi-Lux en Landcruiser waar dit op 150.000km pas moet gebeuren. Om vergissingen uit te sluiten, gaat op deze wagens dan ook een waarschuwinglampje oplichten zodra deze kilometerstand er aankomt. U onderhoudt uw wagen erg goed (terecht) en bracht hem binnen, nog voor dit lampje aanging en wellicht is het aangegaan nadat u voor de 2de maal binnenkwam. Ik begrijp dat dit erg vervelend voor u is en verontschuldig me dan ook oprecht want we hadden beter moeten opletten en deze riem proactief vervangen tijdens het onderhoud van 150.000km. Ik hoop dat u ons deze fout kunt vergeven en uw vertrouwen in onze garage kan bestendigen.

Ria Verheye, 26/11/2015

Door een fout van mij was ik niet in de garage geraakt voor een onderhoud. Geen probleem. Nieuwe afspraak netjes afgehandeld. Aangenaam wachten met koffie en wifi. Auto telkens perfect onderhouden.

Marc Van den Broeck, 24/11/2015

Wij zijn al m

Plasmans - Bouch, 23/11/2015

Zeer tevreden. Afspraken correct nagekomen. Proficiat.

Ivo Meulenbergs, 23/11/2015

Wij zijn al veel jaren klant, het personeel is altijd vriendelijk en de service is super, wij zijn tevreden klanten!

Wendy Peeters, 23/11/2015

Zeer tevreden met de service!

Veerle Spiloes, 23/11/2015

Heel goede service. Niet te lang wachten en auto netjes afgeleverd.

Keppens Philippe, 23/11/2015

Ik ben al jaren tevreden. Vriendelijke mensen en goede service. Proberen u altijd te helpen. Zeer correct.

Damen Hubert, 23/11/2015

Erg klachtgericht, vriendelijk, professioneel, etc. Steeds een tevreden wagen!

Nys Shana, 22/11/2015

Ik ben altijd goed ontvangen bij jullie als Toyota garage, en zal hopelijk blijven komen ondanks de overschakelink naar DEX Pilaet Werner, 22/11/2015

Pilaet Werner, 22/11/2015

Topservice en vriendelijk ontvangst.

Halffman Tim, 22/11/2015

Zeer tevreden van de goede service. Zeer vriendelijk onthaal, een klantvriendelijke omgeving.

Erauw Theo, 22/11/2015

Zeer tevreden van de service en vriendelijkheid dikke proficiat aan het ganse team. Vele groetjes Didier&Godelieve.

Van Hove Didier, 22/11/2015

Ik ben tevreden. Zoals gewoonlijk.................

Vandenbroucke Paul/Temse, 21/11/2015

Ik kwam onlangs met mijn auto voor een groot onderhoud en ben zeer tevreden over de service. Ook de afrekening is zeer overzichtelijk.

Stefanie De Cock, 21/11/2015

Zeer tevreden, goede service

De Westelinck, 21/11/2015

zoals steeds een vriendelijke ontvangst en service !

Van Neste Ignace, 21/11/2015

Geen opmerkingen. Tevreden van de service en mecaniekers.

Tot, 21/11/2015

supertevreden! een goede service en vriendelijke mensen!

sarah smet, 21/11/2015

zeer tevreden zelfs op zaterdag namiddag ondanks de mogelijkheid er niet was voor direct herstel toch direct een vervangwagen ter beschikking mijn dank daarvoor

ost marc, 14/11/2015

snelle en goede service

Nijs Tanja, 11/11/2015

zeer tevreden van de vlotte service en vriendelijk onthaal.

christine beirens, 09/11/2015

Ik had een brief gekregen van Toyota dat mijn auto werd binnengeroepen ivm de geleiders van de bestuurderszetel en iets in het dashboard. Toen ik contact opnam met jullie zei men dat niet mogelijk was om dit via jullie te regelen en ik moest naar een andere garage. Ik ben dan naar garage Pieters geweest. Ik vond dit heel vervelend dat je naar een garage moet waar je nooit komt. Mijn auto wordt in januari 10 jaar. Dit is niet wat ons gezegd is bij de overschakeling naar de Autospecialist. Dat vind ik wel jammer. Antwoord van De Autospecialist: Dag Mireille, Ik begrijp dat dit erg vervelend voor je is en verontschuldig me er dan ook voor. Mag ik je vragen om me even op te bellen zodat ik je de achterliggende oorzaak kan toelichten ? Jo Vermeiren

Stuer Mireille, 09/11/2015

een schoolvoorbeeld van vriendelijke dienstverlening

staf Suetens, 09/11/2015

Nog steeds dezelfde service en vriendelijkheid zoals voorheen !!

Stefan Dehasque, 09/11/2015

Zeer tevreden over de service en gemaakte afspraken. Ik kom zeker terug en geef ook jullie gegevens door . Volgende personenwagen is bijna 100% zeker dat ik die bij jullie koop. Alvast bedankt Met vriendelijke groet Kevin www.demaeskatering.be info@demaeskatering.be +32475438976

De Maesschalck Kevin, 08/11/2015

Altijd zeer goede, correcte en vlugge manier van werken. Ook een zeer klantvriendelijke bediening. Perfect.

Damen Hubert, 07/11/2015

gewoon topie

Gerry Van de Velde, 05/11/2015

Snel en correct bediend.

Ronny Van Royen, 04/11/2015

ik ben zeer tevreden en kom al enkele jaren met mijn auto's naar jullie. steeds goede service en een oplossing voor alle problemen : jo, ik ben door de controle met het rek van de Porsche :-)

wim lyssens, 04/11/2015

Zeer tevreden al vele jaren:vriendelijk onthaal puik onderhoud en correcte uitleg bij de factuur.

Luc Mets, 04/11/2015

Wij zijn super te vreden,van onze garage. Wij komen er al goed 30 jaar en nog altijd zeer tevrede Heel vriendelijk onthaal, onze winterbanden laten op leggen ondertussen lekker tasje koffie ,krantje erbij! En meer moet het niet zijn.vind dat super goed,zelfs mijn man gaat graag naar onze garage,dus blijf ik maar thuis

Andr, 04/11/2015

Vlotte herstelling. Zelfs vervangwagen op zondag!

Daniel Boeykens, 04/11/2015

Prettig onthaal, je kan in de "wachtzaal" op je auto wachten met een drankje en lectuur. Geen verlofperiode. Geen opmerkingen

De Keyser Helene, 04/11/2015

Zeer tevreden. Een eerlijk en vlotte dienstverlening! Doe zo verder !

Arbo Boomsnoei, 02/11/2015

Geen opmerkingen - goede service

Roland De Mesel, 29/10/2015

Vorig jaar mijn auto gekocht en al 1 keer onderhoud en alles steeds in orde.

Rik Lippens, 29/10/2015

Ik ben zeer tevreden! Vriendelijke mensen aan het onthaal, correcte afwerking zodat alles wat besproken is wordt opgelost.

An Van Wesenbeeck, 29/10/2015

Ben zeker tevreden - al vele jaren klant en heel wat wagens gekocht bij deze garage !

Everhard van Dalen, 28/10/2015

Al 13jaar een supertevreden klant.

Piet De Maertelaere, 28/10/2015

Ik ben heel tevreden, heel vriendelijk onthaal goede service en degelijke uitleg over wat er moet of is gedaan aan de wagen.

Tharci De Bock, 28/10/2015

Voor het verhelpen voor een kleine storing kon ik direct langskomen. Auto de werkplaats ingereden, storing verholpen, werkplaats uitgereden. Top service!

Mathee Valeton, 27/10/2015

Zoals steeds, best tevreden!

Busschaert Thomas, 27/10/2015

Zeer tevreden, snel afspraak kunnen maken, uitstekende prijs/kwaliteit en vriendelijk onthaal!

Jan Van Damme, 24/10/2015

Goede effici

Liesbeth Thijs, 21/10/2015

Eigenlijk voel ik als klant geen verschil. Dezelfde mensen, dezelfde goede service. Ik blijf vertrouwen hebben in dit team.

Yves Van Gansen, 19/10/2015

Tevreden klant! Snel een afspraak kunnen maken, vriendelijk onthaal, duidelijke factuur... al vele jaren tevreden klant en dat zal hopelijk zo blijven

Van Duyse Georgette, 19/10/2015

Al 27 jaar klant en nog altijd super service!!In het begin geschrokken van het nieuws maar uiteindelijk blijft alles toch weer hetzelfde:goede afspraken,snel in orde en een fantastisch team!!Doe zo verder...

de haes eddy, 18/10/2015

Zoals steeds zeer tevreden over het onderhoud van mijn Subaru XV. Overzichtelijke factuur; goede verhouding prijs-kwaliteit. Perfecte service, zeer vriendelijk en altijd behulpzaam personeel!

Gert Kesteleyn, 18/10/2015

Al sinds jaren klant in toyota-tijden , naam is veranderd maar de service is er nog altijd even super !!! Wij kunnen steeds terecht bij jullie voor elk auto-probleem en dus blijven wij komen... Merci voor het hele team!

Schelfhout-Van Hoey, 15/10/2015

8h30 diagnose en onderdelen bestellen 9h45 onderdelen zijn geleverd en 't werk begint 10h45 tevreden naar huis geen

Dirk Viroux, 14/10/2015

ik ben zeer tevreden over het algemeen,waarvoor mijn dank

peter van steen, 13/10/2015

Ik ben heel tevreden over de aanpak van het hele team. Door hun professionele en eerlijke manier van werken ben ik ervan overtuigd dat ze de juiste weg hebben gekozen. Eerlijk en correct advies gekregen, en de afhandeling nadien was zoals afgesproken. Een perfecte service.

Van Laere Wim, 12/10/2015

Nieuwe (tweedehands) auto direct 'vastgepakt' en de kleine probleempjes die er waren onmiddellijk opgelost super !

wim hellemans, 12/10/2015

Zoals steeds vriendelijk ontvangen - vlotte service - een correcte factuur met woordje uitleg - een plezier om langs te gaan.

Piet Vandenbosch, 12/10/2015

Zonder afspraak binnengevallen, goed ontvangen en direct een correcte diagnose gekregen, waarna ik afspraak kon maken voor twee dagen later. Correcte prijsopgave vooraf.

Tony Van den Eynde, 12/10/2015

Uiteraard tevreden

Hendrickx Patrick, 12/10/2015

Van A tot Z Ultra Ultra Super !!!! Merci mensen

Selle Eren/Superclean Eren, 12/10/2015

tevreden

Leen Vandervelde, 12/10/2015

geen opmerking - perfecte service

Tanja Nijs, 09/10/2015

Zoals immer, alles correct !

EDWIN KEGELS, 08/10/2015

super content, goeie service,vriendelijk in omgang,en correcte prijs Ben al jaren lang een tevreden klant

De Staelen Rudy, 08/10/2015

Ik ben steeds geweldig tevreden van de werking van al jullie personeel in de garage.Voor mij zelf vind ik dat er niets is veranderd sinds jullie zijn overstap van Toyota naar de Auto specialist.

janssens guido, 07/10/2015

Na correcte en snelle pechverhelping was ik snel vertrokken met een nieuwe accu. Bedankt!

Ivo Meulenbergs, 07/10/2015

Altjid goeie service en correcte prijs. Heb nooit het gevoel dat er teveel uren worden aangerekend.

christophe saeys, 07/10/2015

Ik deed mijn volkswagen touareg binnen bij de autospecialist voor het herstellen van een velg na een klapband. De communicatie verliep zeer correct en vlot. Ook het vooropgestelde budget werd zeer netjes aangehouden! Bij het binnenbrengen van de wagen vroeg ik "terloops" om een extra busje olie te leveren bij het afhalen van de wagen. Ook dit was keurig genoteerd en lag mooi klaar in mn wagen bij afhaling! Kortom, zeer correct! Vanaf heden kom ik hier dan ook graag op onderhoud

Mathias Selleslach, 07/10/2015

Vriendelijk onthaal en alles OK.

Jean-Marie Verlee, 06/10/2015

Goede , correcte en vriendelijke service . Bedankt

Neels Frans, 30/09/2015

Nadat ik mijn auto heb laten controleren voor ik naar de autokeuring ging, duurde dit maar een half uurtje en kon ik met een gerust hart naar mijn afspraak en... ik kreeg een groene kaart en ben opnieuw gerust. Indien er toch iets aan mijn auto zou zijn, maak ik een afspraak en word ik zo snel als mogelijk geholpen want de nieuwe openingsuren zijn voor mij gunstig.

Van Hoorick Marleen, 29/09/2015

Als van ouds correct ontvangen en geholpen. In de koffiecorner is er de gelegenheid om verder aan mijn expertisedossiers te werken, terwijl de auto zijn onderhoud krijgt.

Bram Verton, architect deskundige, 28/09/2015

heel tevreden

van overloop conny , 28/09/2015

Goed en vlug geholpen, al jarenlang tevreden over klantvriendelijkheid en service!

Keppens, 28/09/2015

JA, zeer tevreden. Al van destijds toen het nog een offici

De Rademaeker, 27/09/2015

Altijd vriendelijk en correct, goede service, correcte prijzen met grote transparantie,... We hebben altijd goede ervaringen gehad met deze garage! Doe zo voort! Dit wordt echt geapprecieerd.

De geest thomas, 26/09/2015

een nieuwe wagen, voor mij nog niet mn oudje 15 word tiptop verzorgd door de ploeg vitasse met de A van autospecialist,vriendelijk & correct;en de koffie steeds klaar staat

van goethem franky, 26/09/2015

Snelle service , goed en goedkoop Waren iets vergeten maar dat is onmiddellijk uitgevoerd

Foubert mark, 26/09/2015

Wij zijn momenteel tevreden!!!

Bart Peters, 26/09/2015

Vriendelijk onthaal, correcte prijs = transparante factuur, snel en kwalitatief onderhoud/herstelling van de wagen. Leuke extra = heerlijke gratis koffie tijdens het wachten! Ik ben al 13 jaar een zeer tevreden klant en kan enkel positief aanbevelen.

De Kok Monique, 26/09/2015

Altijd al correct geholpen geweest. Dit was deze keer niet anders! Bedankt

Van Kerckhoven, 22/09/2015

Als een verhuur bedrijf van mobilhomes moeten wij 100% kunnen rekenen op onze garagist. Wij zijn dan ook blij te mogen zeggen dat we ze

The Van Company, 19/09/2015

Ik ben al jaren een tevreden klant. Het onthaal is erg vriendelijk en het onderhoud gebeurt snel en goed. Mijn factuur vermeldt steeds een correcte prijs.

Heylen Greet, 15/09/2015

Zeer tevreden over de gang van zaken in deze garage, wij merken geen verschil tussen 'Vitesse' en 'de Autospecialist' steeds een correcte en vriendelijke service.

Van Drom Kris, 14/09/2015

goede en vlugge service

pannis willy, 14/09/2015

goede en snelle service ze zijn altijd vriendelijk

Kaptan, 11/09/2015

Ik ben zeer tevreden over goede service. Zeer vriendelijk personeel.

Maes Gino, 07/09/2015

gewoon zeer tevreden over alles , nog nooit kritiek gehad

erik deckers, 07/09/2015

Ik ben tevreden over de dienstverlening.

Roland De Meerleer, 07/09/2015

Al 10 jaar ons vertrouwd adres en nog steeds tevreden.

An Burm, 03/09/2015

Goede en snelle service, vriendelijk en behulpzaam. Prijskwaliteit O.K. Doe zo verder!

Bert De Borrel, 01/09/2015

De samenwerking was ok, op zoek naar de fout in de wagen, wordt vervolgt!

Jos, 01/09/2015

Goede en snelle service! Vriendelijk en behulpzaam personeel!

Sylvia Heirbaut, 31/08/2015

Jo, Bedankt voor de perfecte service. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Van den Bosch Chris, 26/08/2015

Als vaste klanten zijn wij zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en de uitstekende service. Wij maken alvast met plezier veel reclame.

De Belie Johan, 25/08/2015

Ik kom al vele jaren in deze garage , en of het nu Vitesse of autospecialist is maakt niet uit we zijn altijd al correct behandelt en geholpen gewoon top

Gerry Van de Velde, 25/08/2015

Wij hebben in 2007 onze toyota avensis bij garage vitesse gekocht en hebben daar nog geen minuut spijt van gehad. Ondanks alle mankementen die we met de auto hadden zijn we steeds door hen op de best mogelijke manier geholpen zelfs buiten de garantieperiode om. Ook nu bij de autospecialist is de service gewoon van dezelfde kwaliteit gebleken en worden we nog steeds verdergeholpen door dezelfde mensen die hun job zeer goed kennen. Ik ben een tevreden klant!

Suzanne De Laet, 24/08/2015

ik ben tevreden

joris vermeulen, 24/08/2015

Eens klant, altijd klant!

Joeri de Ridder, 24/08/2015

ik ben zeer tevreden. grtjes Edwin

trienpont edwin, 24/08/2015

Ja, ik ben zeer tevreden, over afspraken, service, prijs, en vakkennis. Mijn vrouw komt binnenkort voor onderhoud van haar Alfa Romeo Mito.bj;2012. Tot binnenkort, Harry Cools

Cools Harry, 23/08/2015

Het behandelen van de lak aan mijn auto is correct verlopen.Wij zijn zeer tevreden.

sabine thierens, 23/08/2015

Goeie service. De garage is ook continue open, geen verlofperiode, handig.

De Keyser Helene, 23/08/2015

Bij jullie terecht gekomen via via, heb reeds 2 jaar klachten omdat mijn auto als hij echt moest werken vermogensverlies had, bij Toyota niks gevonden, jullie zijn echter blijven zoeken en hebben het uiteindelijk gevonden. Chapeau, zoals zo velen blijkbaar wordt dit ondanks de iets verdere afstand de garage waar ik mijn land cruiser verder laat onderhouden.

Eddy, 23/08/2015

Goed.

BEELDENS Wilfried, 23/08/2015

Super :)

Kevin Van der donck, 22/08/2015

Zeer tevreden en vriendelijk personeel. Alles prima

vansegbroeck Kristel, 22/08/2015

We zijn reeds jaren klant, voorheen bij Vitesse en nu bij de autospecialist. Hun team meedenkende vakmensen zorgen ervoor dat de continuiteit in onze firma gewaarbord wordt. Reeds vroeger kwamen we ook met andere merken van camionetten en oook hier werd er direct werk van gemaakt. Kortom de autospecialist is voor onze firma een zekere factor. Doe zo verder Ivens Christof

Ivens Christof Zaakvoerder Alcea / Vijverweelde, 22/08/2015

Na de 1

Stoop Maggy, 21/08/2015

Onlangs stond ik stil op straat. Mijn wagen weigerde te starten. En ja het was te denken, het was bijna half zes. Wat nu? bellen naar de garage in de hoop dat er nog iemand was om mij te woord te staan. En warempel, er werd geantwoord. En wat bleek? Ze stuurden onmiddellijk iemand om mij te depaneren. En daarbovenop mocht ik onmiddellijk mee naar de garage waar ze de wagen onmiddellijk hebben hersteld. Voor zeven uur stand ik terug thuis met een vlot rijdende wagen. Als dat geen service is!

Michel Roels, 05/08/2015

ik ben klant geworden via familie die al jaren vaste klant was bij garage vitesse heb me nog niet beklaagd ; vriendelijk, behulpzaam en geen onnodige kosten aanrekenen correct onderhoud en pakken goedkoper dan een officiele dealer van mijn automerk. ik ben een tevreden klant danny de kind

de kind danny, 01/08/2015

De Autospecialist of Garage Vitesse, ik merk geen verschil. Doe zo verder.

Gino De Paep, 27/07/2015

philip

, 22/07/2015

vlotte afwerking , vriendelijke bediening, wat meer heeft men nodig

Marc Van Puymbrouck, 22/07/2015

We zijn nu al vier jaar klant bij jullie,en we mogen zeggen dat we zeer tevreden zijn over de werkzaamheden die jullie bij de tussentijdse onderhouden uitvoeren.Er wordt niets onnodig vervangen.

Thys Roeland, 21/07/2015

ik ben uiteraard zeer tevreden van mijn laatste bezoek. Mijn auto was wegens 5 jaar gratis onderhoudscontract op onderhoud geweest in een andere garage en had daarna toch een probleem. Ik liet mijn auto liever bij jullie nakijken omdat ik toch al jaren heel tevreden ben van jullie .

Els Van Lombergen, 20/07/2015

Nog nooit meegemaakt ! Ik kwam eigenlijk naar deze garage om een nieuwe auto aan te kopen. Ik heb momenteel andere kopzorgen dan een auto kopen maar dacht dat er aan de mijne iets ernstigs mankeerde. In het gesprek met de verkoper, die uiteindelijk de baas bleek te zijn, gaf die me de raad om geen nieuwe auto aan te kopen en gewoon verder te rijden met mijn huidige wagen omdat het probleem eigenlijk gemakkelijk op te lossen was. Zoveel eerlijkheid heb ik nog nooit meegemaakt. Ze hebben vandaag geen auto verkocht aan mij, maar hebben wel een klantje voor het leven gemaakt. Merci !

Edith, 05/05/2015

Wij zijn heel tevreden met onze aankoop, en wat voor ons ook heel belangrijk is, is de goede service in onze vertrouwde garage !!!! Wij raden Dex aan voor iedereen die een aankoop van een wagen overweegt. En dat heeft zijn vruchten al afgeworpen want de dochter van vrienden heeft reeds een wagen gekocht bij jullie. Dus wij maken verder reclame en wensen jullie nog heel veel succes. Nogmaals dank aan het ganse team voor de uitstekende service.

Johan De Belie, 16/01/2015

Merci Jorg voor de snelle service. Vandaag helemaal geurvrij gereden ;-)) Veel succes alvast met dit nieuw project!

Sissi Van Moeseke, 14/01/2015

Beste, Langs deze weg nogmaals een woord van dank voor de uitgevoerde herstelling aan mijn wagen. Dat de factuur uiteindelijk hoger is uitgevallen dan oorspronkelijk gedacht, was niet te voorzien. En het eindresultaat mag er zijn. Wat mij bijzonder tevreden stemt is : - Het grif in garantie behandelen van het

De Malsche Wilfried, 15/12/2014

wij zijn zeer tevreden over dex en ook over de aankoop van onze wagen wij hebben dex leren kennen door jo vermeire wij ware trouwens zijn eerste klant van dex waar we heel trots op zijn ,omdat het daar een hele toffe garage is en toffe mensen zijn ,onze volgende aankoop zal zeker met dex zijn ,en zal er zeker reclame over maken , doe zo verder

Van Vlierberghen - Verniers, 15/12/2014

Voor velen is de overstap voor een onderhoud van een merkgarage (waar de prijzen soms schandalig hoog liggen in het Duitse autosegment)naar een multi merkengarage een grote stap. Deze stap werd nu heel klein doordat vitesse mijn vertrouwen als Toyota garage al genoot. Maar vroeger kon ik er met een Audi niet terecht. Net binnen geweest voor groot onderhoud : Vlotte afhandeling, stukken waren allen binnen en de prijs was volgens mij -40% tov vroegere merkengarage. Way to go Guys ! Succes maar dat komt goed !

Andy, 12/12/2014

In het openingsweekend ll hebben mijn vrouw en ik voor het eerst met jullie kennis gemaakt.Jullie hadden een luisterend oor en niet opdringend naar verkoop toe.Daar onze auto's uit garantie zijn komt mijn vrouw voor het eerst op onderhoud deze maand en ik zal volgen...Tot later en doe zo verder,nys philip en thierens sabine sint-gillis-waas

nys philip, 05/12/2014

Wij hebben met jullie kennisgemaakt tijdens jullie openingsweekend. Nog nooit meegemaakt: zoveel positivisme, leuke ploeg volk, correcte en vlotte aanpak... Ik neem in februari contact op voor onderhoud van mijn Audi en de VW van mijn vrouwtje komt ook bij jullie op onderhoud. Tot binnenkort !!

Stany De Rechter, 02/12/2014

Wij hebben in juli op een zondag pech onderweg gehad op de snelweg naar onze vakantieadres in Frankrijk. Nadat wij afgesleept zijn naar Garage Vitesse zijn wij hartelijk en vriendelijk ontvangen door de heer J. Vermeiren. Op de maandag ochtend is als eerste onze auto bekeken wat er aan de hand was en of onze Toyota Corolla Verso gerepareerd kon worden. Dit was niet het geval omdat de motor was vastgelopen. Op dezelfde maandagmorgen hebben wij de mogelijkheid geboden gekregen om te douchen e.d.. Verder werden wij verwend door koffie en jus d'orange voor onze 3 kinderen. Door deze hartelijk en vriendelijke hulp werd het leed verzacht en konden wij maandagmiddag na ontvangst vervangend vervoer met onze vouwwagen verder reizen naar ons vakantieadres. Hierbij wil ik dan ook Garage Vitsesse en met namen de heer Vermeiren nonogmaals hartelijk bedanken! Groet, Jan Oudman (NL)

Jan Oudman, 21/11/2014

Hallo Jo en alle medewerkers, Wij zijn bijna 30 jaar klant bij jullie en super te vreden! Wat dacht je anders, ook gezellig eens op de auto te moeten wachten bij onderhoud,een tasje koffie en een krant,en vriendelijke onthaal,meer moet dat niet zijn Wij zijn super content,zelfs Andr

Andr, 19/11/2014

H

Werner Van Overtvelt, 19/11/2014

Met jullie klanten tevredenheid zullen jullie er zeker sterker uitkomen, en nu baas in eigen huis. Succes Jo en aan het volledige team.

Theo Vandenperre, 19/11/2014

Hoi Jo, wij zijn altijd content geweest en behouden vertrouwen. Zowel onze Lexus als onze Toyota zullen wij blijven toevertrouwen aan jullie; ook al wonen we in Melsele en dus niet echt bij jullie in de buurt. Met oprecht vriendelijke groet, Danny en Ingrid

Collier Danny, 19/11/2014

beste Jo en alle Vitesse-medewerkers we zijn vijf jaar klant bij jullie en hebben alle stadia doorlopen: eerst op prospectie voor een eventuele aankoop, een jaar later kleine wagen gekocht, een jaar later was onze grote gezinswagen aan vervanging toe, na bijna 30 jaar "Duits" gereden te hebben, nu "Japans". We zijn niet over

Thomas Van De Velde, 19/11/2014

Ik ben al jaren klant met al m'n auto's, en werd elke keer heel correct behandeld. Goeie service, vakkennis en wederzijds respect heb ik lang gezocht, en gevonden bij Garage Vitesse. Ik ben

Michel Meeusen, 19/11/2014

Betekend dit dat we met ons Ford'je nu ook mogen komen? Succes met wat er nog mag volgen!

Remona, 19/11/2014

Al een lange tijd ben ik klant bij Vitesse. Herstellingen werden steeds correct uitgevoert en het ontvangst is ook steeds hartelijk. Een garage om 'U' tegen te zeggen. Dus met of zonder embleem, mijn route naar jullie garage zal steeds uitgestippelt blijven. Ik wens jullie veel succes met de richting dat garage in de toekomst zal volgen. Tot binnenkort!!

Tim Halffman, 19/11/2014

Beste Jo en Team Leuk altijd bij jullie binnen te komen voor een vriendelijke babbel snelle oplossingen Goe bezig doe zo verder !! Jullie zijn een sterk team. Mvg Kris Coppieters

Kris Coppieters, 19/11/2014

Beste Jo en mensen van Vitesse We wensen U en uw team veel succes in de toekomst! Jullie zijn eerlijk ,klantvriendelijk en zeer bekwame mensen! tot ziens Jo en marleen

Jo De Visscher, 19/11/2014

Dag Jo, Eddy en team, Aangezien ik in Erpe-Mere woont (Eddy), Heb ik altijd het vertrouwen gehad in jullie doen van werken. Ik wens jullie in de toekomst veel succes, (baas in eigen huis). Tot binnenkort!

De Pauw Koen, 19/11/2014

Vorig jaar heb ik bij jullie een tweedehands Toyota gekocht welke ik graag bij jullie wil blijven aanbieden voor onderhoud en herstellingen. Dit voertuig werd voor de verkoop (echt en grondig) voorzien van een onderhoud. Alles wat niet perfect was, werd bekeken en vervangen. Ik had deze manier van service verlenen van geen enkele garage meer verwacht. Ik heb in geen jaren meer een garage gekend waar men de afspraken zo stipt nakomt, waar men je zo snel en goed helpt en waar je niet echt in je achteruitkijkspiegel moet kijken om te zien of je achter je rug niet op flessen getrokken wordt. Het onthaal door Eddy was tot nu toe heel vriendelijk, met heel veel vakkennis. Jo : idem voor jou en de verkoper / verkoopster. Jullie mechaniekers weten waar ze mee bezig zijn. Ze kennen een Toyota vanbinnen en vanbuiten. Ik vind het jammer dat jullie geen officieel dealer meer zijn maar het is Toyota's verlies. Mochten jullie met een ander merk starten, gaan veel klanten volgen en ik waarschijnlijk ook. Ik wens jullie het beste en hoop dat jullie in staat zullen zijn (misschien makkelijker dan hiervoor) om op jullie manier klanten tevreden te stellen en zaken te doen. Uit vele dingen die vandaag slecht lijken kan morgen iets goeds ontstaan. Ik hoop nog op een langdurige klantenrelatie. Veel succes !

Ignace H., 19/11/2014

Beste Jo en team Het doet me plezier om verder door jullie geholpen te worden. Ik ben zeer tevreden over de correcte sevice die ik bij jullie geniet

Luc De Maere, 19/11/2014

Beste Jo en alle medewerkers, We wensen jullie allen heel veel kracht om door te kunnen zetten. Nergens kan men zo'n gemoedelijke en eerlijke service krijgen. Jullie hanteren niet alleen de 'klant' is koning, maar straffer: de 'mens' is koning. Jan en Hortense

Jan en Hortense, 19/11/2014

het is altijd een plezier om naar uw garage te komen vriendelijke mensen men staat altijd klaar om u te helpen en een heel goede service tot binnekort succes !!!!!

Kris Smet, 19/11/2014

Beste Jo,en alle medewerkers. sinds 1986 ben ik klant bij jullie, ik ben altijd 200% tevreden geweest ik zie geen redenen om naar een andere garage uit te wijken Wij blijven jullie steunen nog enkele 100 000km Yvan & Dina De Ruyte

Yvan De Ruyte, 19/11/2014

Beste Jo, Eddy, Tom, Ingeborg en alle garage medewerkers van Vitesse In

Bert De Borrel, 19/11/2014

beste Vitesse team, verrassing ! wij zijn telkens aangenaam verrast geweest door jullie (hoogstaande ) service. Uiteraard blijven wij trouw aan "onze" Vitesse succes met je doorstart Rudy

Rudy, 19/11/2014

Beste Jo en team, Ik wens jullie alle succes toe en hoop nog lang op onderhoud langs te komen met mijn 15 jaar jong Toyotaatje. Het vriendelijk en correct onthaal, een uitleg in mensentaal en een afgewerkt onderhoud daar doe ik het voor. Tot binnenkort. Nicole

Nicole De Winter, 19/11/2014

Beste Jo en team wij zijn al zoveel jaren klant en ook al zoveel jaren uiterst tevreden. Het spreekt dan ook vanzelf dat we blijven komen. Nog veel succes en tot binnenkort !!

Els Van Lombergen, 19/11/2014

Hallo Jo en gans je team, Al jaren een trouwe en z

Chris Carton, 19/11/2014

Jo jullie vriendelijkheid en service was steeds van de beste die ik ooit heb meegemaakt. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en jullie team , jullie zijn het label kwaliteit en betrouwbaarheid meer dan waard. Het beste en veel succes , daar is met jullie instelling geen twijfel over, met jullie nieuwe project. Wat het ook moge zijn , dat lukt jullie zonder twijfel. van gestel raphael

Van Gestel Raphael, 19/11/2014

Dag Jo & medewerkers van Garage Vitesse, Ook ik ben al een paar jaar een heel tevreden klant : correcte service, altijd nakomen van de afspraken, vriendelijk contact, en deskundig personeel. Waar vind je dat nog tegenwoordig ? Het is duidelijk dat jullie een hart hebben voor de business, en jullie verdienen het vertrouwen van de klanten dubbel en dik. Veel succes voor de komende jaren ; ik blijf zeker terugkomen.

Gino Meul, 19/11/2014

Beste Jo en alle medewerkers van Vitesse, Jaren geleden was ik een zeer tevreden klant bij garage xxx in xxx. De klant had een naam en de persoonlijke service was heel belangrijk voor me. Toen liet xxx zijn garage over en was xxx geboren... Van persoonlijke service was geen sprake en de klant had geen naam meer maar een nummer! Waarom zou ik nog de verplaatsing van Sint-Niklaas naar xxx maken? Sinds enkele jaren ben ik klant bij jullie, en de drive van garage xxx vond ik bij jullie. Super vriendelijke mensen, top service en een eerlijk en open beleid... Ik zie niet in, als jullie Toyota's blijven onderhouden, waarom ik van garage zou veranderen. Integendeel, jullie krijgen het onderhoud van mijn Mercedes er ook bij! Veel succes voor jullie vervolg verhaal, met mij zeker als trouwe en vaste klant! Guy Van de Steene

Guy Van De Steene, 19/11/2014

ik wens jullie heel veel succes met het nieuwe concept en ik ben er van overtuigd dat het zal slagen zeker met zo een top team als dat van jullie!!! Ik ben al klant en ben erg tevreden en zal dat ook blijven. Ik raad dan ook iedereen aan om bij jullie klant te worden! Het maakt voor mij helemaal geen verschil of de garage nu erkend hersteller is van Toyota of niet. Nu kunnen er alleen maar meer mensen van de diensten van deze top garage genieten! Ik geloof in jullie!

Sharon Vranken, 19/11/2014

Beste Vitesse team, Het is niet omdat jullie geen offici

Dierickx Annemie, 19/11/2014

Beste mensen, Wij hoorden het donderen in Keulen toen we de brief ontvingen van Toyota. Garage "Vitesse" is een begrip en als tevreden klanten ervan konden onze ogen niet geloven. Gelukkig stoppen jullie niet met de zaak en is er een vervolgverhaal. Alle succes toegewenst. Met vriendelijke groeten

De Caluw, 19/11/2014

Mijn dochter en ik hebben beiden vorig jaar nog een nieuwe wagen gekocht die ons met de nodige zorg is opgeleverd. we hopen dan ook dat we in de toekomst bij jullie verder terecht kunnen.we wensen het ganse team veel succes in jullie nieuwe concept; walter en petra

Vinck Walter, 19/11/2014

Aan het hele Vitesse team, Gelukkig ben ik na de brief die ik ontvangen heb van Toyota eventjes gaan surfen naar jullie garage. Tot mijn groot geluk blijven jullie gewoon verder doen. Misschien is het wel goed voor jullie klanten die niet veel werken met de PC, om deze een brief te schrijven, zodat zij ook gerust mogen zijn dat jullie garage gewoon verder doet met de gekende prima service en klantvriendelijkheid ! Nicole Rav 4!!

De Rooster bvba, 19/11/2014

Beste Jo en Vitesse-team, met verbazing hebben we de brief van Toyota gelezen. Oprechte dank voor de manier waarop jullie ons geholpen hebben na de repatri

Eric Schoofs, 19/11/2014

Beste Jo en medewerkers, We wensen jullie langs deze weg het allerbeste en veel sterkte ! We zijn ervan overtuid dat jullie ook in het nieuwe concept zullen slagen, en dat jullie de toekomst met alle vertrouwen tegemoet kunnen zien. Heel veel groeten. Guy Jacobs en het Pilkington Automotive Belgium Team

Guy Jacobs, 19/11/2014

Respect dat jullie ingaan tegen het Japanse establisment Meelopers zijn er genoeg. succes met het nieuwe concept. Misschien kom ik nu juist terug, want hou wel van een niet conventionele aanpak.... groet, Eddy D'Hondt

Eddy D'Hondt, 19/11/2014

beste Jo wij blijven ook trouwe klant hoor !!!!!! Marc Dusauchoit- Bernadette Devos

Dusovo, 19/11/2014

Aan het hele Vitesse-team : Na het lezen van de brief even een donderslag, maar via de site toch een geruststelling gekregen : Gelukkig blijven jullie verder doen en wij zijn blij dat we mogen blijven komen ! Tot binnenkort Dona en familie

De Loose Dona, 19/11/2014

Beste Jo & co, Uit het diepste respect voor 2 generaties Vermeiren (Marc en Jo) + de vakkundigheid en toewijding van het steeds proffesionele onderhoudsteam blijven wij trouw (sinds 1979 toen in Kieldrecht) aan een garage waar je v

De Ruelle Danny, 19/11/2014

Ik kreeg net een telefoontje van mijn nonkel, met het bericht van de stopzetting van de samenwerking met Toyota . We kennen mekaar al een tijdje Jo, ik heb enorm veel respect voor jou, en ben er zeker van dat je deze nieuwe situatie zult gebruiken om nog sterker te woren. En eerlijk...Toyota heeft het je nooit gemakkelijk gemaakt . Het zijn zeker goede wagens, maar een goede garage, en een kameraad is meer waard ! tot binnenkort .

Edwin Kegels, 19/11/2014

Hallo Jo. Ik ben al vele jaren tevreden klant mede door de service die we kregen. Mede daardoor dat ik tijdens de laatste opendeur een nieuwe Toyota heb besteld. Ik spreek in naam van mijn vader en mijn zoon, die ook klant zijn bij u, dat we met onze auto's zeker bij u blijven komen voor het onderhoud. Veel success aan u en uw team. Tot ziens. Mvg Guido

Guido Bruggeman, 19/11/2014

Wij hebben alle vertrouwen in het nieuwe concept en blijven trouw klant! Proficiat aan het hele team voor het goeie werk!!

Leentje, 19/11/2014

De kwaliteiten van mensen veranderen niet indien ze wel of niet een bepaald logo dragen. De passie voor de hoogste klantentevredenheid, de passie voor techniek, de uitzonderlijk menselijke wijze waarop met klanten maar ook met medewerkers wordt omgegaan....allemaal kwaliteiten die echt worden geleefd bij Vitesse, met of zonder logo. Jo, ik ken je als een gamechanger en dat zal nu niet anders zijn! Samen met het hele team staan jullie ongetwijfeld garant voor de beste service in de toekomst.....met dat verschil dat het niet langer alleen de Toyota-rijders zijn die daar kunnen van genieten. Tot heel binnenkort!!! Bert

Bert De Vidts, 19/11/2014

Dag Jo & het volledige Vitesse Team, Zoals reeds velen hier hebben neergeschreven was het 'n donderslag bij heldere hemel toen wij afgelopen zondag v/vakantie thuis kwamen & de brief v/ Toyota Belgium lazen. Wij dachten aan 'n late april grap maar al vlug hadden wij door dat het bittere ernst was & is... Garage Vitesse is geen offici

Dirk Talboom, 19/11/2014

Ik was altijd tevreden bij jullie met mijn Toyota,Ik zal met plezier mijn andere wagens ook bij jullie in de garage laten komen het is een fantastische sfeer om bij jullie in de garage te komen succes !!

Fran, 19/11/2014

Beste Jo en het ganse Team ; Ik ben al enige jaren klant bij "Garage Vitesse" . Begin deze maand werd mijn tweede wagen afgeleverd... en zoals altijd z

Andre De Rop, 19/11/2014

Ik wens jullie veel succes met jullie nieuw concept! Ben er zeker van dat jullie klanten zullen blijven komen! De warme ontvangst en eerlijke service blijven jullie uithangbord!

Ingrid Smits-Van Roy, 19/11/2014

Dag Jo Verwonderd over de plotse verandering maar gerustgesteld dat enkel het 'concept' verandert. Nieuwe mogelijkheden met toch hetzelfde team. Ben benieuwd. Het zijn de mensen die een zaak groot maken en niet het product of merk. Ik blijf, natuurlijk. 'What did you expect' .... Dirk

Dirk Jacobs, 19/11/2014

Hoi Jo een het ganse Vitesse team, Zoals reeds geschreven was het ook voor mij even schrikken toen zowel mijn echtgenote als ik de brief (twee stuks!)kregen van Toyota Belgium, meteen voelde ik tot in mijn kleine teen dat er niets niet klopte. Toyota vraagt mij te veranderen van garage????? Omdat Vitesse geen offici

Raf Van Kerckhoven, 19/11/2014

Beste Vitesseteam Omdat jullie ons steeds correct behandeld hebben blijven wij jullie natuurlijk trouw in de toekomst. Wij wensen jullie dan ook veel succes met jullie nieuwe concept. Familie Dupont

Kamiel Dupont, 19/11/2014

Proficiat Jo met dit nieuw concept, baas in uw eigen zaak, zo hoort dat en met zo een team achter u zal dat zeker lukken Wij blijven trouwe klanten Alo

Alo, 19/11/2014

Beste mensen van garage vitesse, Jo, Eddy, en al de andere fantastische medewerkers, Het was wel eerst schrikken toen we vernamen dat jullie gingen stoppen.We konden het niet geloven.zo'n grote garage met ons als trouwe klanten en nu ermee ophouden?!Maar naarmate we verder lazen, was ons ongerustheid vlug verdwenen.Er waren zoveel vraagtekens, wat brengt de toekomst voor ons als klant en voor jullie als houders en werkgevers van zovele mensen.Wij waren altijd super tevreden met onze auto's, ondertussen toch al 5.Nu er gaan nog zovele nog volgen en natuurlijk van ons garage in spe die eraan gaat komen.Jullie zijn zo tof, niet dat er veel mankementen zijn maar als er dan iets was, 1 telefoontje was genoeg om Eddy,Yo of een andere medewerker aan de lijn te krijgen om ons verder te helpen.Er werd altijd een oplossing gezocht en wel zo vlug mogelijk om zo weinig mogelijk hinder voor ons te hebben.Waar kom je dat nog tegen? Wel bij ons garage Vitesse, kun je dat vinden.Maak er iets moois van mensen met jullie project, van ons hebben jullie een dikke dikke duim.Houdt ons op de hoogte en vice versa.Tof tof tof tot binnen kort en succes is nu al binnen.Heel heel heel veel groetjes Bert.

Bert, 19/11/2014

Hallo Jo, Proficiat met je aanpak. Ik ken jullie al langer dan vandaag en ben zeker dat je nieuwe concept zal slagen. Het belangrijkste in een garage is vertrouwen en dat hebben jullie al verdiend. De weg is vrij om met een goeie ploeg jullie klanten tevreden te houden. Succes en tot het volgend onderhoud. Mvg, Johan en Oona

Johan en Oona, 19/11/2014

Ik rijd ondertussen met mijn 7de wagen aangekocht bij Garage Vitesse. Steeds tevreden geweest van aankoop en onderhoud. Conclusie: wij blijven 'Vitesse' trouw!

Rik Van Hoof, 19/11/2014

Beste, Ik heb 2 toyota's bij jullie gekocht. Altijd tevreden van jullie service. Waarom zou ik in godsnaam naar een andere garage gaan. Wij blijven u trouw. Hubert en Yvette

Hubert Damen, 19/11/2014

Beste Een service uit de duizend !!!! Ik blijf trouwe klant met mijn Lexus. grtz Peter

Peter Devos, 19/11/2014

Dag Jo en team, Succes met jullie nieuw concept. Ben benieuwd naar wat er uit de bus komt. Tot binnenkort met de Prius, Dirk

Dirk De Nil, 19/11/2014

Hey Jo en team, Wij zijn al vele jaren tevreden van jullie garage en ons woord heb je: wij blijven en ook onze volgende wagen zal een "Vitesse" zijn. Tot binnenkort !!

Glenn Goossens, 19/11/2014

Door gebruik te blijven maken van deze website, geef je toestemming voor het plaatsen van cookies bij bezoek aan onze website.